FANDOM

Minecraft: Przeciętny dzień z życia Steve'a

Szczerze mówiąc, dużo z nagrywania tego filmu nie pamiętam. Najbardziej boli mnie to, że save tego świata gdzieś przepadł. Film nagrałem z kolegami z klasy i z Minecrafta 26 kwietnia 2012. Pierwsze nagranie było o godzinie 11:21, ostatnie o 12:40, a film był na kanale już o 14:07. Tylko 3 godziny od rozpoczęcia prac... Teraz my jedną scenę dłużej nagrywamy ;D Jakość filmu jednak nie powala. Patrząc dzisiaj, boli mnie każdy ruch kamery jaki się pojawia, plus te rozciągnięcie spowodowane złą rozdzielczością... Ale od czegoś trzeba było zacząć ;)

25 sposobów jak strollować kolegę w Minecrafcie

Film, który wszystko zapoczątkował... Podobnie jak wyżej, dużo z niego nie pamiętam. Pierwsze nagrania rozpoczęliśmy 04.07.12, ostatnie było 10.07.12. Co do samego nagrywania, skład ekipy był podobny jak wcześniej, poza tym że dołączył do nas WazoPL, a do sceny z dyskoteką potrzebowaliśmy jeszcze kogoś, więc KubaLiga i MichuGPL zaprosili swojego kolegę mateuszmatczuk.

Przyznam szczerze, że nie wszystkie sposoby z filmu są nasze Niektóre z nich były wzorowane na filmach, które kiedyś już widziałem na YouTube (scena z zamianą tekstury oraz scena, gdzie gracz szedł za czerwonymi pochodniami). W porównaniu z poprzednim filmem, pracy było o wiele więcej, choć jak spojrzałem na daty nagrań to wyszło mi około 7 godzin nie licząc wymyślania pomysłów i przygotowań do nagrywania.

Nie wiem kiedy ostatni raz obejrzałem cały film od początku do końca, bo niektóre sceny były tak słabo wykonane, że nie mogę ich oglądać i przechodzę dalej. Jak na 2012 rok film był naprawdę niezły, ale w 2018 roku nie nadaje się do oglądania.

Dlaczego film ten tak szybko zaczął zyskiwać sławę? Wydaje mi się, że było to spowodowane tym, że w tamtych czasach na polskim YouTube nie było dużo machinim z Minecrafta, a jako że ja zrobiłem film nienajgorszej jakości na temat, który był wmiarę pożądany, wyświetlenia szybko zaczęły rosnąć.

Niedługo potem ogłosiłem, że szukam ekipy filmowej do pomocy przy nagraniach. Miałem kilkaset widzów, więc mogłem znaleźć osoby, które pomogłyby mi tworzyć te filmy. Napisałem na biuletynie YouTube informację i sporo osób się zgłosiło. Na początek graliśmy na moim serwerze do zabaw, gdyż w sierpniu kupiłem nowy komputer z uszkodzonym RAMem, więc musiałem go odesłać do naprawy i grać na komputerze "tymczasowym". Nie chciałem na nim niczego zaczynać, więc po prostu się bawiliśmy. Z tego okresu jeszcze nie mam zapisu rozmów na Skype (najstarsze sa z 31 sierpnia), więc nie wiem, które osoby dokładnie były w ekipie filmowej. Jeśli jesteś jedną z nich, daj mi znać w jakikolwiek sposób! Ale zdaje się, że we wrześniu komputer wrócił i szybko zabraliśmy się za nagrania.

Minecraft: Przeciętny dzień z życia Herobrine'a

Nagrania do filmu ruszyły 06.09.12. Początki były... trudne. Podczas gdy ja byłem AFK i robiłem coś bodajże związanego z filmem (być może tekstury czerwonych pochodni?), ekipa na serwerze zaczęła się bawić, zabijać, budować, przeszkadzać. Kilka osób dostało nawet bana. Musiałem być mocno wkurzony, o czym świadczy moja wypowiedź: "Mr. Horri nie nagrywa z nami przynajmniej przez 2-3 filmy". Nagrywki zostały przełożone bodajże na 10 września, a zostały zakończone 12 września. Notatka do samego siebie: Z rozmów na Skype możesz ustalić mniej więcej ile czasu zajęły nagrywki, jak masz czas i chęci to zrób to ;D Film był na kanale następnego dnia. Zdaje się, że podczas samych nagrań nie było większych problemów z ekipą. Pamiętam, że do sceny ze zmienianiem pory dnia ogłosiłem konkurs na najładniejszy domek. Ten kto wygra, miał wystąpić w tej scenie. Wygrał Horrilon.

//ciąg dalszy nastąpi